Uslovi kupovine

KUPOVINA PREKO INTERNETA JE TRENUTNO STOPIRANA!!!

Opšti uslovi

  1. Da bi mogli da naručite proizvode neophodno je da se registrujete popunjavanjem forme za registraciju.
  2. Nakon prijema narudžbine putem web-a, prodavac je obavezan da izvrši telefonsku potvrdu narudžbine
  3. Nakon potvrde narudžbine od strane kupca, narudžbina je neopoziva osim pismenog otkaza mail-om ili fax-om istog dana kada je narudžbina potvrdjena telefonom.
  4. Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku
  5. U slučaju bilo kakve promene prodavac je dužan da obavesti kupca prilikom telefonske potvrde narudžbe.
  6. Sve eventualne promene sem promena vezanih za isporuku se ne odnose na potvrđene narudžbe.
  7. Cene na sajtu su u dinarima sa uračunatim PDV-om.
  8. Isporuka na teritoriji Srbije vrši se kurirskom službom najčešće sledećeg dana, a najviše u roku od 2-5 dana. Troškovi slanja za narudžbine do 9,000.00 dinara padaju na teret kupca i plaćaju se direktno kurirskoj službi prilikom isporuke, a za narudžbine preko 9,000.00 dinara troškove slanja snosi TAGOR electronic. Isporuke se ne vrše nedeljom.

Plaćanje

Sve naručene proizvode možete platiti:

  1. POUZEĆEM
    Kod plaćanja pouzećem narudžbu plaćate kuriru u gotovom novcu prilikom isporuke.
  2. Uplatom na RAČUN
    Svoju narudžbinu možete platiti direktnom uplatom na račun TAGOR electronic doo, uz obavezno navođenje broja profakture. Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci, ili putem Interneta ako imate Internet pristup svom računu

Reklamacije

Pre nego što prihvatite porudžbinu od kurirske službe, proverite njen sadržaj (količinu, stanje robe ili eventualna oštećenja). Ukoliko je sadržaj poručene robe nekompletan ili oštećen, imate pravo da odbijete prijem robe.

Za tehničke nedostatke koji su utvrđeni u garantnom roku obavestite TAGOR electronic doo. kako bi ste dogovorili detalje i termin preuzimanja reklamiranog proizvoda. Troškove preuzimanja TAGOR electronic će izvršiti o svom trošku. Neispravni proizvod će biti u najkraćem roku popravljen, zamenjen ili u slučaju nemogućnosti popravke ili zamene, biće vraćen novac.

Ukoliko se utvrdi da je problem nastao usled nepravilne upotrebe ili poku[aja popravke od strane neovlašćenog lica , proizvod će biti vraćen kupcu o njegovom trošku.

Prilikom reklamacije obavezno dostaviti garantni list i račun.

Dodatne informacije možete dobiti na telefon 018/575 545.

Privatnost podataka

U ime TAGOR electronic-a obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni TAGOR electronic-a odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe

Saglasnost i promene uslova

Korišćenje našeg sajta podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani.

Hvala na ukazanom poverenju